Darrere un bon logotip sempre hi ha una bona història. Almenys així hauria de ser si apliquem tècniques de story telling al procés de creació d’una imatge gràfica. Les marques sempre intenten posicionar-se a través de la transmissió de valors de manera directa o indirecta i si aconseguim conceptualitzar un missatge de manera visual o vincular un disseny a una història estem creant la personalitat de la marca, reforçant el branding.
En aquesta col·lecció en tenim diversos exemples, alguns transmeten la història visualment, d’altres ens ofereixen l’oportunitat d’explicar una història.
Tres exemples:
IbericLab és un laboratori d’idees vinculat al món del pernil i els productes ibèrics. En un sector tan tradicional la idea de projectar una imatge de modernitat utilitzant la poma d’Apple com a referència és, com a mínim, suggeridora.
Bapartners és una empresa que desenvolupa solucions de business intelligence. La seva imatge està inspirada en una neurona per raons òbvies.
Bangcook és una acrònim que neix de Bangkok i cook (cuinar) per donar nom a un restaurant Thai situat a Mèxic. La idea de posar una gorra de xef a un budes transgred alguna cosa, però alhora transmet origen i valors associats. A més darrere hi ha una història personal del fundador del restaurant.